Kuvagalleria

Suonenjoen
bocciapelaajia
Tyylinäyte
Jumpat tulee tehtyä, kuin huomaamatta

Suonenjoella pelataan Bocciaa kesäaikana urheilukentällä tiistaisin klo 9:30 Tiedustelut Olli 0500 161432

Tulesin kevätretki Rautalammin Rastunsuon Lintujärvelle 9.6.2021
Lintujärven maisema
Retkeläisiä
Saara ja pienin retkeläinen

Bocciaa pelataan Suonenjoella talviaikaan Vanhalla lukiolla                                                      tiistaisin klo 9:30 alkaen.                                                                                                                                     Rautalammilla torstai-iltaisin  Matti Lohen koulun yläaulassa                                                      klo 18:00-20:00.

Korona aikana toivomme käytettävän maskia ja kertakäyttöhanskoja

Sisä-Savolaisia Tulesin hallituksen jäseniä  osallistui Tampereella Reumaliiton järjestöpäiville 7.-8.3.2020.  Suonenjoelta osallistuivat puh.joht. Taina Kohonen ja sihteeri Saima Kettunen. Rautalammilta hallistuksen jäsen Saara matilainen. Vesannolta oli myös edustaja mukana. Ohjelmassa oli mm Krista Kiurun luento ajankohtaisista asioísta.

3.7.2021 Kesäretkellä Nilsiän Louhosareenalla katsomassa Kaunis Veera musikaalia.

Reumaliiton koulutuspäivillä Lappeenrannassa 15.11.-19 omasta yhdistyksestä mukana olivat puh.joht. Taina Kohonen, sihteeri Saima Kettunen, talouden- ja jäsenasianhoitaja Leena Hyvönen, sekä Riitta Kukkonen.

Vesannon Tulesin 20v. juhlissa 17.11.-19 Onnittelut naapuriyhdistykselle veivät Taina Kohonen, Saima Kettunen ja Seija Paananen