Kuvagalleria

Suonenjoki-Rautalampi Tules 35v. juhlaa vietettiin 20.11.2021 Futurialla Suonenjoella. Puh.joht. Taina Kohonen ja siht. Saima Kettunen toivottivat juhlavieraat lämpimästi tervetulleeksi. Helsingistä saakka oli saapunut Reumaliiton varapuheenjohtaja Kari Mikkola, joka piti juhlapuheen. Ohjelman musiikkipuolesta vastasi Kirsi Roitto laulu, Sanna Markkanen huilu. Runonlausuntaa esitti Lea Penttinen. Maittavasta ruuasta vastasi Ravintola Vanhat akat.

Juhlayleisöä 1
Juhlayleisöä 2
Juhlapuhe Kari Mikkola Reumaliitosta
Tervehdys sanat Taina Kohonen
Kirsi Roitto laulu
Huilunsoittoa Sanna Markkanen
Monet tahot olivat muistaneet onnitteluadressein
Lea Penttinen Lausuntaa
Veijo Koljonen toi tervehdyksen syöpäyhdistykseltä

Suonenjoen Boccian pelaajat kesäkauden päättäjäisiä viettämässä 28.9.2021

Suonenjoen
bocciapelaajia
Tyylinäyte
Jumpat tulee tehtyä, kuin huomaamatta

Suonenjoella pelataan Bocciaa kesäaikana urheilukentällä tiistaisin klo 9:30 Tiedustelut Olli 0500 161432

kuva vuodelta 2021

3.7.2021 Kesäretkellä Nilsiän Louhosareenalla katsomassa Kaunis Veera musikaalia.

Tulesin kevätretki Rautalammin Rastunsuon Lintujärvelle 9.6.2021
Lintujärven maisema
Retkeläisiä
Saara ja pienin retkeläinen

Bocciaa pelataan Suonenjoella talviaikaan Vanhalla lukiolla                                                      tiistaisin klo 9:30 alkaen.                                                                                                                                     Rautalammilla torstai-iltaisin  Matti Lohen koulun yläaulassa                                                      klo 18:00-20:00.

Korona aikana toivomme käytettävän maskia ja kertakäyttöhanskoja

Sisä-Savolaisia Tulesin hallituksen jäseniä  osallistui Tampereella Reumaliiton järjestöpäiville 7.-8.3.2020.  Suonenjoelta osallistuivat puh.joht. Taina Kohonen ja sihteeri Saima Kettunen. Rautalammilta hallistuksen jäsen Saara matilainen. Vesannolta oli myös edustaja mukana. Ohjelmassa oli mm Krista Kiurun luento ajankohtaisista asioísta.

Keltaisen nauhan tapahtuma

Reumaliiton koulutuspäivillä Lappeenrannassa 15.11.-19 omasta yhdistyksestä mukana olivat puh.joht. Taina Kohonen, sihteeri Saima Kettunen, talouden- ja jäsenasianhoitaja Leena Hyvönen, sekä Riitta Kukkonen.

Vesannon Tulesin 20v. juhlissa 17.11.-19 Onnittelut naapuriyhdistykselle veivät Taina Kohonen, Saima Kettunen ja Seija Paananen